Zašto su neka djeca ostavljena na pristojnoj udaljenosti?

Devet punih tjedana nakon početka nastave na daljinu, najranjivije su grupe djece u potpunosti ili djelomično isključene iz odgojno-obrazovnog procesa te je time narušeno njihovo ljudsko pravo na obrazovanje. Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne odaziva se na upite GOOD inicijative i drugih organizacija i inicijativa koje posljednjih tjedana upozoravaju na diskriminaciju prema romskoj, srpskoj, izbjegličkoj i drugoj djeci nedominantnog etničkog porijekla i kojima hrvatski nije materinski jezik.

Pravo na obrazovanje u Hrvatskoj – stanje u 2019. godini

Kuća ljudskih prava Zagreb u travnju je objavila izvještaj Ljudska prava u Hrvatskoj: pregled stanja za 2019. Izvještaj daje uvid u kršenja, probleme i izazove u području zaštite i promicanja ljudskih prava u Hrvatskoj tijekom prošle godine koja su zabilježena temeljem sustavnog cjelogodišnjeg praćenja i prikupljanja informacija od civilnog društva i akademske zajednice. Iako se […]

Materijali i publikacije GOOD inicijative za škole

Preko 30 članica GOOD inicijative stavlja na raspolaganje svoje publikacije za slobodno preuzimanje učiteljicama i učiteljima – poveznice na publikacije i ostale nastavne materijale možete pronaći na našoj web stranici!

Jačanje uloge rada s mladima u suprotstavljanju dinamikama gradova koji se smanjuju

Projekt Jačanje uloge rada s mladima u suprotstavljanju dinamikama gradova koji se smanjuju (Strengthening the Role of Youth Work in Contesting Dynamics of Shrinking Cities) bavi se izazovima povezanim s fenomenom smanjivanja gradova diljem Europe te cilja identificirati i analizirati kako rad s mladima utječe na uzroke i posljedice koje ovaj fenomen uzrokuje.

Podrška štrajku – učitelji su ključni!

Zaključci niza međunarodnih studija koje procjenjuju kvalitetu obrazovnih sustava u zemljama širom svijeta pokazuju uvijek isto – kvalitetan obrazovni sustav je onaj koji brine o svojim učiteljicama i učiteljima kao što brine i o učenicima. Stavljanje naglaska na izvrsnost učitelja važno je zbog jednostavne činjenice kako „kvaliteta obrazovnog sustava ne može nadići kvalitetu njegovih učitelja“ […]