GOOD školica: Seksizam i govor mržnje na internetu – kako spriječiti?

Nakon radionice sudionici_ce će:

  • biti upoznati s negativnim utjecajima lažnih vijesti, clickbaita, govora mržnje i seksizma
  • biti upoznati s načinima kako zaustaviti njihovo širenje i koje su njihove posljedice
  • biti osvješćeniji u svakodnevnom praćenju medija i obraćat će pažnju na ove negativne pojavne oblike
  • biti će upoznati s načinima prijave seksizma i govora mržnje

GOOD školica: Mir je moj đir

Nakon radionice sudionici_ce će:

– dobiti uvid u aktivnosti i rezultate projekta promocije nenasilne komunikacije i prevencije međuvršnjačkog nasilja “Mir je moj đir”
– biti upoznati s kreativnim pristupima i metodama u obrađivanju tema osobnog i socijalnog razvoja (stereotipi, predrasude, tolerancija, poštivanje različitosti, nenasilna komunikacija, medijska pismenost, javni nastup, društveni aktivizam i dr.)
– biti osvješćeniji i spremniji za suradnju s organizacijama civilnog društva u provedbi kurikuluma za međupredmetnu temu Osobni i socijalni razvoj i rad u izvanškolskom okruženju

GOOD školica: Rodna ravnopravnost u školi

Nastavljamo sa ciklusom online edukacija za nastavnike_ce i stručne suradnike_ce o temama koje biraju sami_e nastavnici_e i stručni_e suradnici_e. Ovaj put nam slijedi tema rodne ravnopravnosti u školi.
Nakon radionice sudionici_ce će:
● Razumjeti i razlikovati osnovne pojmove kao što su rod, rodna ravnopravnost, rodno osjetljivo obrazovanje i njihove specifičnosti
● Biti upoznati s rodnom perspektivom u obrazovnom kontekstu i različitim aspektima njezine primjene, te resursima za poučavanje o rodnoj ravnopravnosti
● Biti osvješteniji, osjetljiviji na rodne stereotipe, seksizam i nejednakost te spremniji za sadašnji ili budući rad koji će uključiti promociju rodne ravnopravnosti u odgojno-obrazovnom sustavu i izvan njega

GOOD školica: Interkulturalizam u i izvan učionice

Nakon radionice sudionici_ce će:

  • Razumjeti i razlikovati osnovne pojmove kao što su interkulturalizam, interkulturni dijalog, multikulturalnost i njihove specifičnosti
  • Biti upoznat s interkulturalnim načelima i dimenzijama te njihovom primjenom
  • Biti osvješćeniji i spremniji za sadašnji ili budući rad u interkulturalnom okruženju u odgojno-obrazovnom sustavu i izvan njega

Edukacija će se održati u srijedu, 16. ožujka 2022. od 18.00 do 20.00 sati na Zoom platformi te je namijenjena odgojno-obrazovnim djelatnicima_ama. Edukaciju će provesti Ivana Šibalić iz Udruge Breza.

GOOD školica: Pogled u političku pismenost

Nakon radionice sudionici i sudionice će razumjeti temeljne pojmove vezanih uz demokraciju, političke procese i građansko djelovanje; pojmovno razlikovati među aspektima fenomena politike; razumjeti pojam političke participacije i važnost izgradnje kompetencija za nju, te biti osnaženi za primjenu elemenata političke pismenosti u nastavi.

Prijavite se na listu GOOD nastavnika!

GOOD inicijativa pokrenula je mailing listu koju koristimo isključivo u svrhe obavještavanja o edukacijama koje provode članice GOOD inicijative, kao i u svrhu slanja korisnih i zanimljivih materijala koji se odnose na provedbu sadržaja različitih dimenzija građanskog odgoja i obrazovanja.

Generacija za V: razvoj volonterskih programa u školama – edukacija za nastavnike/ice

Razvijanje volonterskih programa u školama jedan je od ponajboljih načina uvođenja iskustvenog učenja u škole. Istraživanja su pokazala da volontiranje potiče razumijevanje i širenje prosocijalnog ponašanja, omogućava stjecanje i razmjenu različitih iskustava i znanja te povezivanje s drugima u različitim vrstama djelovanja. Sudjelujući u različitim aktivnostima kojima doprinose dobrobiti drugih, volonteri izgrađuju vlastito samopoštovanje, unose […]

Kako uvesti zero waste teme u nastavu? – edukacija za nastavnike/ice

Nakon radionice sudionici i sudionice će:
-biti upoznate/i sa zero waste konceptom i ciljevima održivog postupanja s otpadom (smanjenje nastanka otpada, ponovna upotreba, odvojeno prikupljanje i kompostiranje)
-upoznati metode za rad s učenicima s ciljem promjene svakodnevnih navika u postupanju s otpadom (npr. organizacija sajma razmjene bez novaca, kutka za dijeljenje i sl.)
-naučiti u praksi provesti jedan primjer ponovne uporabe otpada

“Coming out” – edukacija za nastavnike/ice

Nastavljamo s ciklusom online edukacija za nastavnike_ce i stručne suradnike_ce o temama koje biraju sami nastavnici_e i stručni suradnici_e kroz prijavnice na nove edukacije, ali i kroz evaluacije već održanih. Potreba za znanjem koja je iskočila u najvećem broju na proteklim evaluacijama vezana je uz područje LGBTIQ tema, te stoga sljedeća tema nam je “Coming […]

Pravo na obrazovanje: pregled stanja za 2020. godinu

u kršenja, probleme i izazove u području zaštite i promicanja ljudskih prava u Hrvatskoj tijekom prošle godine koja su zabilježena temeljem sustavnog cjelogodišnjeg praćenja i prikupljanja informacija od civilnog društva i akademske zajednice.

Kako koristiti vježbu “Barometar stavova”?  – edukacija za nastavnike/ice

Vježba “Barometar stavova” pomaže učenicima i učenicama da definiraju i izraze vlastiti i da čuju tuđi stav o određenoj temi. Uz pomoć kontroverznih teza ili teza koje omogućuju polariziranje, hotimice koristeći generalizacije, potičemo učenike i učenice da izraze svoj stav. Metoda nam pokazuje da postoji raspon stavova o određenoj temi, da je on puno širi i slojevitiji od DA i NE, „Slažem se” ili „Ne slažem se”, te omogućuje izgradnju stava o određenoj temi koristeći više ishodišta i slojevitiju analizu nekog problema.