Savjeti mladih kao mehanizam stvaranja aktivnih građana

Leader mreža Hrvatske u suradnji s Institutom za društvena istraživanja u Zagrebu provodi projekt naziva „Urbana primjena CLLD metodologije kao sredstvo za društveno uključivanje mladih“ čiji su glavni ciljevi: istraživanje i prijenos znanja mladima za primjenu Lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD) na urbana područja Hrvatske i povezivanje hrvatskih savjeta mladih (na županijskoj, gradskoj i […]

Zahtjevi građana napokon ispunjeni – može li Hrvatska bolje?

Iako su zahtjevi građana ispunjeni, ostaje potreba za više transparentnost, osiguranjem stručnosti i poštivanja procedura. Tri mjeseca i trinaest dana od prosvjeda, na kojem je preko 30 000 građana  tražilo smjenu ministra Barišića, voditeljice Posebnog stručnog povjerenstva Dijane Vican te odabrane voditeljice Ekspertne radne skupine Jasminke Buljan Culej zbog netransparentnosti procesa i prikrivanja dokumenata, zahtjevi […]

Još jedna školska godina politike zanemarivanja najboljeg interesa djeteta?

Započela je još jedna školska godina povodom koje organizacije i pojedinci okupljeni u inicijativama GOOD i Dobrodošli žele uspjeh svim učenicama i učenicima te odgojno-obrazovnim radnicama i radnicima. I ova je školska godina prilika za pozitivne promjene u školstvu te doprinos kvaliteti i uključivosti hrvatskog odgoja i obrazovanja.

Do kuda je došla turbo reforma s početka rujna?

Posljednji događaji vezani uz odabir Ekspertne radne skupine (ERS) i Cjelovitu kurikularnu reformu (CKR) opetovano potvrđuju sve kritike o netransparentnosti, manjku političke volje i manipulaciji obrazovnih vlasti koje hrvatska stručna i šira javnost upućuje vise od godine dana, osobito dvama velikim prosvjedima održanima 1. lipnja prošle i ove godine.

Obrazovanje nije VICan!?

Da je obrazovanje loš vic u ovoj zemlji, politička nam vlast opetovano dokazuje. Na jučerašnjem sastanku Povjerenstva za provedbu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, predsjednica Povjerenstva Dijana Vican nije smijenjena, unatoč tomu što je neovlašteno osiromašila Akcijski plan provedbe Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije  reducirajući ga za čak 66% mjera orijentiranih na marginalizirane i ranjive […]