Pozivamo Vas na godišnju konferenciju GOOD inicijative o obrazovanju, povodom obilježavanja godišnjice prosvjeda “Hrvatska može bolje”
Autor: GOOD Inicijativa
GOOD školica: Seksizam i govor mržnje na internetu – kako spriječiti?
Nakon radionice sudionici_ce će:
- biti upoznati s negativnim utjecajima lažnih vijesti, clickbaita, govora mržnje i seksizma
- biti upoznati s načinima kako zaustaviti njihovo širenje i koje su njihove posljedice
- biti osvješćeniji u svakodnevnom praćenju medija i obraćat će pažnju na ove negativne pojavne oblike
- biti će upoznati s načinima prijave seksizma i govora mržnje
GOOD školica: Mir je moj đir
Nakon radionice sudionici_ce će:
– dobiti uvid u aktivnosti i rezultate projekta promocije nenasilne komunikacije i prevencije međuvršnjačkog nasilja “Mir je moj đir”
– biti upoznati s kreativnim pristupima i metodama u obrađivanju tema osobnog i socijalnog razvoja (stereotipi, predrasude, tolerancija, poštivanje različitosti, nenasilna komunikacija, medijska pismenost, javni nastup, društveni aktivizam i dr.)
– biti osvješćeniji i spremniji za suradnju s organizacijama civilnog društva u provedbi kurikuluma za međupredmetnu temu Osobni i socijalni razvoj i rad u izvanškolskom okruženju
GOOD školica: Rodna ravnopravnost u školi
Nastavljamo sa ciklusom online edukacija za nastavnike_ce i stručne suradnike_ce o temama koje biraju sami_e nastavnici_e i stručni_e suradnici_e. Ovaj put nam slijedi tema rodne ravnopravnosti u školi.
Nakon radionice sudionici_ce će:
● Razumjeti i razlikovati osnovne pojmove kao što su rod, rodna ravnopravnost, rodno osjetljivo obrazovanje i njihove specifičnosti
● Biti upoznati s rodnom perspektivom u obrazovnom kontekstu i različitim aspektima njezine primjene, te resursima za poučavanje o rodnoj ravnopravnosti
● Biti osvješteniji, osjetljiviji na rodne stereotipe, seksizam i nejednakost te spremniji za sadašnji ili budući rad koji će uključiti promociju rodne ravnopravnosti u odgojno-obrazovnom sustavu i izvan njega
GOOD školica: Interkulturalizam u i izvan učionice
Nakon radionice sudionici_ce će:
- Razumjeti i razlikovati osnovne pojmove kao što su interkulturalizam, interkulturni dijalog, multikulturalnost i njihove specifičnosti
- Biti upoznat s interkulturalnim načelima i dimenzijama te njihovom primjenom
- Biti osvješćeniji i spremniji za sadašnji ili budući rad u interkulturalnom okruženju u odgojno-obrazovnom sustavu i izvan njega
Edukacija će se održati u srijedu, 16. ožujka 2022. od 18.00 do 20.00 sati na Zoom platformi te je namijenjena odgojno-obrazovnim djelatnicima_ama. Edukaciju će provesti Ivana Šibalić iz Udruge Breza.
Edukacija “Kako pružiti podršku LGBTIQ osobama u visokoškolskim ustanovama?”
Edukacija će se održati u četvrtak, 24. veljače 2022. od 13.00 do 15.00 sati na Zoom platformi te je namijenjena odgojno-obrazovnim djelatnicima_ama u visokoškolskom obrazovanju.
GOOD školica: Kako stvoriti LGBTIQ-friendly okruženje?
Edukacija će se održati u srijedu, 23. veljače 2022. od 18.00 do 20.00 sati na Zoom platformi te je namijenjena odgojno-obrazovnim djelatnicima_ama. Edukaciju će provesti Ela Lugarić i Vanja Ackie iz udruge Zagreb Pride.
GOOD školica: Pogled u političku pismenost
Nakon radionice sudionici i sudionice će razumjeti temeljne pojmove vezanih uz demokraciju, političke procese i građansko djelovanje; pojmovno razlikovati među aspektima fenomena politike; razumjeti pojam političke participacije i važnost izgradnje kompetencija za nju, te biti osnaženi za primjenu elemenata političke pismenosti u nastavi.
Sadržaji iz GOO-a na satu povijesti: demokracija i ljudska prava – edukacija za nastavnike/ice
Ususret Međunarodnom danu ljudskih prava 10.12. organiziramo edukaciju kako bismo predstavili materijale o demokratskim revolucijama 1989., u kojima svjedoci vremena iz različitih europskih zemalja progovaraju o životu u komunističkim zemljama prije revolucija te o promjenama koje su one donijele u njihove živote.
Kako obilježiti Međunarodni dan ljudskih prava? – edukacija za nastavnike/ce
Ususret Međunarodnom danu ljudskih prava 10.12. organiziramo edukaciju kako bismo razmijenili ideje za provedbu aktivnosti za obilježavanje tog važnog datuma.
Prijavite se na listu GOOD nastavnika!
GOOD inicijativa pokrenula je mailing listu koju koristimo isključivo u svrhe obavještavanja o edukacijama koje provode članice GOOD inicijative, kao i u svrhu slanja korisnih i zanimljivih materijala koji se odnose na provedbu sadržaja različitih dimenzija građanskog odgoja i obrazovanja.
Generacija za V: razvoj volonterskih programa u školama – edukacija za nastavnike/ice
Razvijanje volonterskih programa u školama jedan je od ponajboljih načina uvođenja iskustvenog učenja u škole. Istraživanja su pokazala da volontiranje potiče razumijevanje i širenje prosocijalnog ponašanja, omogućava stjecanje i razmjenu različitih iskustava i znanja te povezivanje s drugima u različitim vrstama djelovanja. Sudjelujući u različitim aktivnostima kojima doprinose dobrobiti drugih, volonteri izgrađuju vlastito samopoštovanje, unose […]
Što je debatni klub i kako ga voditi? – edukacija za nastavnike/ice
Nakon radionice sudionici i sudionice će: znati razlikovati natjecateljsku debatu od debate kao nastavne metode, osvijestiti kako u svakodnevnoj nastaviti koristiti debatu kao nastavnu metodu i biti osnaženi za otvaranje debatnog kluba.
Kako uvesti zero waste teme u nastavu? – edukacija za nastavnike/ice
Nakon radionice sudionici i sudionice će:
-biti upoznate/i sa zero waste konceptom i ciljevima održivog postupanja s otpadom (smanjenje nastanka otpada, ponovna upotreba, odvojeno prikupljanje i kompostiranje)
-upoznati metode za rad s učenicima s ciljem promjene svakodnevnih navika u postupanju s otpadom (npr. organizacija sajma razmjene bez novaca, kutka za dijeljenje i sl.)
-naučiti u praksi provesti jedan primjer ponovne uporabe otpada
“Coming out” – edukacija za nastavnike/ice
Nastavljamo s ciklusom online edukacija za nastavnike_ce i stručne suradnike_ce o temama koje biraju sami nastavnici_e i stručni suradnici_e kroz prijavnice na nove edukacije, ali i kroz evaluacije već održanih. Potreba za znanjem koja je iskočila u najvećem broju na proteklim evaluacijama vezana je uz područje LGBTIQ tema, te stoga sljedeća tema nam je “Coming […]
Vijeća učenika: izazovi i prilike – edukacija za nastavnike/ce
GOOD inicijativa organizira edukaciju „Vijeća učenika: izazovi i prilike“ s ciljem osnaživanja voditelja i voditeljica vijeća učenika za kvalitetno vođenje vijeća učenika.
GOOD inicijativa povodom početka nove školske godine – želimo da škole (p)ostanu sretna mjesta za rast i razvoj svakog pojedinca i pojedinke!
GOOD inicijativa želi sretnu i uspješnu novu školsku godinu svim učenicima i učenicama i odgojno-obrazovnim radnicima i radnicama te da škole (p)ostanu sretna mjesta za rast i razvoj svakog pojedinca i pojedinke.
Pravo na obrazovanje: pregled stanja za 2020. godinu
u kršenja, probleme i izazove u području zaštite i promicanja ljudskih prava u Hrvatskoj tijekom prošle godine koja su zabilježena temeljem sustavnog cjelogodišnjeg praćenja i prikupljanja informacija od civilnog društva i akademske zajednice.
Priručnik: “GOO u Osijeku – Mala zbirka naše prakse”
Ovaj mali priručnik skupio je dio materijala, a slijedi riječki model provedbe kroz koji je u građanskom odgoju i obrazovanju zastupljeno 6 dimenzija: ljudsko -pravna, politička, društvena, (inter)kulturalna, ekološka i gospodarska.
Kako koristiti vježbu “Barometar stavova”? – edukacija za nastavnike/ice
Vježba “Barometar stavova” pomaže učenicima i učenicama da definiraju i izraze vlastiti i da čuju tuđi stav o određenoj temi. Uz pomoć kontroverznih teza ili teza koje omogućuju polariziranje, hotimice koristeći generalizacije, potičemo učenike i učenice da izraze svoj stav. Metoda nam pokazuje da postoji raspon stavova o određenoj temi, da je on puno širi i slojevitiji od DA i NE, „Slažem se” ili „Ne slažem se”, te omogućuje izgradnju stava o određenoj temi koristeći više ishodišta i slojevitiju analizu nekog problema.