U petak 9.10. u 12.00 otvorit ćemo širi razgovor o obrazovanju djece s teškoćama u učenju i razvoju da bismo artikulirali probleme koji nastaju u njegovoj realizaciji i vidjeli kako se organizirati oko njihova rješavanja.
Autor: GOOD Inicijativa
Sastanak GOOD inicijative: od Građanskog odgoja i obrazovanja nema odstupanja
Sastanak GOOD inicijative održan je u Novom Vinodolskom od 26. do 29. kolovoza 2020. godine, a na njemu su sudjelovali/e predstavnici/e organizacija članica Inicijative, točnije prisustvovalo je 25 sudionika/ica iz 20 organizacija članica.
Izvještaj s online razgovora “GOOD Petak u podne: Nejednaki u i zbog obrazovanja ROMSKA DJECA U OBRAZOVANJU”
Online razgovor koji je potrajao dva sata organizirala je GOOD Inicijativa 17. srpnja 2020. kao dio serije razgovora kojima teži kritički progovarati o strukturnim preprekama koje oblikuju odgojno-obrazovna iskustva manjinske djece. Petnaestak sudionica i sudionika koji se bave podrškom romskim učenicama i učenicima u ostvarivanju poželjnih odgojno-obrazovnih ishoda razgovarali su o problemima s kojima se romska djeca suočavaju vezano uz obrazovanje te sustavnim mehanizmima potpore i izjednačavanja obrazovnih mogućnosti i ishoda.
GOOD Petak u podne: “Nejednaki u i zbog obrazovanja – obrazovanje na manjinskim jezicima i pismima”
U petak 24.7.2020. u 12 h otvorit ćemo još jedan u seriji razgovora kojima je cilj rastvoriti i sagledati strukturne prepreke koje oblikuju odgojno-obrazovna iskustva ranjivih grupa djece – ovog puta temu obrazovanja na manjinskim jezicima i pismima koje je zajamčeno Ustavnim zakonom o pravima nacionalnih manjina i Zakonom o odgoju i obrazovanju na jezicima i pismima manjina, ali mnogi segmenti njegove konceptualizacije i provedbe ostaju nedorečeni i nerazrađeni.
GOOD Petak u podne: “Pandemija socijalne distance: Zašto su djeca izbjeglice i migranti izostavljeni iz online nastave za vrijeme pandemije Covid-19?”
GOOD Inicijativa, uz podrsku Foruma za slobodu odgoja i u suradnji s europskom mrežom Sirius: education of children with migrant background, organizira razgovor “Pandemija socijalne distance: Zašto su djeca izbjeglice i migranti izostavljeni iz online nastave za vrijeme pandemije Covid-19?”
Zašto su neka djeca ostavljena na pristojnoj udaljenosti?
Devet punih tjedana nakon početka nastave na daljinu, najranjivije su grupe djece u potpunosti ili djelomično isključene iz odgojno-obrazovnog procesa te je time narušeno njihovo ljudsko pravo na obrazovanje. Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne odaziva se na upite GOOD inicijative i drugih organizacija i inicijativa koje posljednjih tjedana upozoravaju na diskriminaciju prema romskoj, srpskoj, izbjegličkoj i drugoj djeci nedominantnog etničkog porijekla i kojima hrvatski nije materinski jezik.