Kako koristiti vježbu “Barometar stavova”?  – edukacija za nastavnike/ice

Nastavljamo s organiziranjem online edukacija za nastavnike_ce i stručne suradnike_ce na različite teme. Teme edukacija biraju sami nastavnici_e i stručni suradnici_e kroz prijavnice na nove edukacije, ali i kroz evaluacije već održanih. 

Izrazili ste potrebu za edukacijama koje predstavljaju konkretne vježbe i kako ih provesti u nastavi. Prema tome, naziv sljedeće edukacije je  “Kako koristiti vježbu “Barometar stavova”?” Vježba “Barometar stavova” pomaže učenicima i učenicama da definiraju i izraze vlastiti i da čuju tuđi stav o određenoj temi. Uz pomoć kontroverznih teza ili teza koje omogućuju polariziranje, hotimice koristeći generalizacije, potičemo učenike i učenice da izraze svoj stav. Metoda nam pokazuje da postoji raspon stavova o određenoj temi, da je on puno širi i slojevitiji od DA i NE,  „Slažem se” ili „Ne slažem se”, te omogućuje izgradnju stava o određenoj temi koristeći više ishodišta i slojevitiju analizu nekog problema.

Edukacija se sastoji od upoznavanja s načelima poučavanja u neformalnom obrazovanju, praktičnim radom na primjeru vježbe “Barometar stavova”, osmišljavanjem izjava za vježbu prema određenim uputama (grupni rad) te tips & tricks za stvaranje sigurnog okruženja za rad, poticanja samorefleksije, kritičkog mišljenja i vođenje ovakvih aktivnosti. 

Edukacija će se održati u četvrtak, 24.06.2021. u 18.00 sati pomoću ZOOM platforme, traje do 120 minuta, a broj sudionika/ica je ograničen na 25!

Edukaciju vode iskusne edukatorice GOOD inicijative: Valentina Gambiroža Staković (DrONe) i Branimira Penić (Hrvatsko debatno društvo)

Prijave do utorka 22.06. na ovom linku:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLufnFxeL007utYau690nT42e0N8G2nDWcGbr_5NTS_7CoLQ/viewform