Nasuprot političkom preuzimanju stručnog tijela zaduženog za Cjelovitu kurikularnu reformu, jedina nada za njen spas svodi se na prethodna obećanja nadležnog ministra Šustara, kao i premijera Oreškovića koji je još u travnju tvrdio da „bez nove kurikularne reforme nema budućnosti“. Ukoliko oni ne spriječe pokušaj neprijateljskog preuzimanja Ekspertne radne skupine, na čijih sedam članova bi saborski Odbor za znanost, obrazovanje i sport želio dodati svojih netransparentno izabranih 10 izaslanika, bit će to posljedica Vladinog vrhunskog nemara prema djeci i nebrige prema budućnosti Hrvatske.
Apsurd je da se pod krinkom navodnog povećanja kvalitete i dijaloga u provedbu reforme najznačajnijeg sektora uključuju ljudi prema političkoj liniji i političkim direktivama nasuprot 340 učiteljica i učitelja, stručnjakinja i stručnjaka koji su izabrani na temelju javnoga poziva. I stručna rasprava je također pokazala kako su se neki stručnjaci stavili u funkciju politike kroz sustavno i neargumentirano napadanje, brojanje krvnih zrnaca članica i članova radnih skupina te političko miješanje što je još jedan dokaz kronične antiintelektualne i antistručne klime u društvu. K tome, posljednje politički intonirane izjave relativizirale su dosadašnji rad na kurikularnim dokumentima čime se jednom pokazuje nespremnost i bahatost političke elite da ne vjeruje stručnjacima kako mogu odraditi posao od nacionalnog interesa za budućnost Hrvatske.
Organizacije civilnog društva okupljene u GOOD inicijativu za sustavno i kvalitetno uvođenje građanskog odgoja i obrazovanja stoga traže od ministra znanosti, obrazovanja i sporta Predraga Šustara da se odupre političkim pritiscima i donese povijesnu odluku, te podrži rad 340 učiteljica i učitelja kroz konkretne mjere za sustavnu provedbu Cjelovite kurikularne reforme.
Konkretno, očekujemo da se uspostavi kvalitetna operativna podrška daljnjem procesu, da se ispune zahtjevi i obaveze prema svima onima koji su radili na dokumentima te da se napokon, u skladu s Nacionalnim planom reformi za 2016. godinu, osmisli proces i objavi poziva za izbora škola koje će u školskoj godini 2016./2017. ući u eksperimentalnu provedbu novih kurikuluma.
Od Odbora za znanost, obrazovanje i sport Hrvatskog sabora, GOOD inicijativa očekuje da povuče svoj zaključak te ne opstruira reformu koja je ionako oblikovana kao otvoren i transparentan proces.