Prvi put u neovisnoj Hrvatskoj započeo je proces kurikularne reforme koja je zamišljena kao temeljita reforma cjelokupnog obrazovnog sustava te su objavljeni prijedlozi kurikuluma o kojima će uslijediti stručna i javna rasprava. Paralelno s procesom cjelovite kurikularne reforme, GOOD Inicijativa je 2015. godine provela dva istraživanja o građanskoj kompetenciji maturanata hrvatskih škola.
GOOD inicijativa i Zadar snova pozivaju Vas na tribinu “Međupredmetne teme u kurikularnoj reformi – kako će se razvijati građanska i međuljudska kompetencija učenika?” u petak 11. ožujka 2016. u prostoru organizacije Zadar snova, Ulica N. Nikole Matafara 2a, klub udruge u prostoru mjesnog odbora poluotok, s početkom u 15:30 sati
Cilj ove tribine jest raspraviti o predstavljenim kurikulumima i mogućnostima njihova unaprjeđenja s naglaskom na međupredmetne teme i razvoj građanske kompetencije.
NACRT PROGRAMA
11. ožujka 2016. MEĐUPREDMETNE TEME U KURIKULARNOJ REFORMI – KAKO ĆE SE RAZVIJATI GRAĐANSKA I MEĐULJUDSKA KOMPETENCIJA UČENIKA? Zadar snova, klub udruge u prostoru mjesnog odbora poluotok, Ulica N. Nikole Matafara 2a
|
|
15.30 – 17.00 | Istraživanja građanske kompetencije u Hrvatskoj |
· Proces cjelovite kurikularne reforme i sudjelovanje učitelja, nastavnika i civilnog društva
Mario Bajkuša, Forum za slobodu odgoja · Međupredmetne teme i njihov utjecaj na građansku kompetenciju učenika Martina Horvat, GONG · Interkulturalnost u odgojno-obrazovnom sustavu Ivana Milas, Nansen dijalog centar · Rasprava i preporuke za unapređenje |