Kurikularna reforma kao odgovor na rastući demokratski deficit

Na Filozofskom fakultetu u Rijeci GOOD Inicijativa suradnji s Udrugom za razvoj visokoga školstva „Universitas“ održala je raspravu na temu Kurikularna reforma kao odgovor na rastući demokratski deficit.

Potrebu ove i sličnih rasprava potvrdila je i gotovo do zadnjeg mjesta puna dvorana 006. Studentima pedagogije, njihovim profesorima, predstavnicima grada te maturantima predstavljeni su rezultati dvaju naših istraživanja – istraživanje percepcije i stavova ispitanika o građanstvu i istraživanje znanja maturanata o politici.

Osim tih istraživanja zanimljivu perspektivu nam je dala i profesorica Vesna Kovač koja je ispitala stavove i spremnost na uključivanje u procese donošenja odluka kod nastavnika i učitelja. U njenom izlaganju i raspravi koja je slijedila dotakli smo se nekih od gorućih pitanja sustava obrazovanja:  uloge nastavnika u procesima donošenja odluka, uloge roditelja u tim procesima, uloge organizacija civilnog društva, financiranja itd.

Naravno, mnoga pitanja su ostala neodgovorena no upravo to nam potvrđuje početnu tezu da se ove teme trebaju puno česće stavljati u fokus.