U jeku kritika na kurikularnu reformu, osobito na predloženi kurikulum povijesti, kao i s obzirom na višegodišnju nevoljkost u uvođenju građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatske osnovne i srednje škole, u iste škole se uvodi dopunska nastava o Domovinskom ratu uz suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. Ta je nastava, započeta na području Ivanić Grada, praćena prikazom dokumentarnog filma s autentičnim slikam iz rata te prezentacijom arsenala oružja, a namijenjena je djeci u sedmim i osmim razredima.
GOOD Inicijativa smatra kako ovakav pristup „učenju povijesti“ nije primjeren kako za dob navedenih učenika, tako ni za njihovo razumijevanje uravnotežene slike o Domovinskom ratu i zbivanjima u prošlosti. Nastava koja se provodi u vojnim uniformama uz rukovanje oružjem zastrašujuća je slika u hrvatskim školama čije se učenike i učenice primarno treba poučavati nenasilju i pronalaženju konstruktivnih rješenja u osobnim i društvenim sukobima, nasuprot militarizacijskoj indoktrinaciji.
GOOD Inicijativa naglašava potrebu da aktivnosti trebaju provoditi stručnjaci – učitelji povijesti, a potrebno je i istaknuti da provoditelji takvih aktivnosti trebaju imati potrebnu pedagošku naobrazbu. GOOD Inicijativa poziva provoditelje ovakvih satova na razumijevanje položaja današnjih generacija koje ne smiju biti opterećene teretom ratova vođenih devedesetih godina kako zbog ograničenog razumijevanja tih zbivanja tako i zbog potrebe za sprječavanjem raspirivanja mržnje prema drugim narodima i identitetima.
GOOD inicijativa poziva i Ministarstvo obrazovanja, znanosti i sporta na uspostavu ozbiljnog sustava suradnje s organizacijama civilnoga društva i drugim organizacijama i to s jasnim kriterijima poštivanja nekoliko standardnih elemenata: članka 3. Ustava Republike Hrvatske, ciljeva odgoja i obrazovanja definiranih Nacionalnim okvirnim kurikulumom te poštivanja najboljeg interesa djeteta u skladu s Konvencijom o pravima djeteta.
U Hrvatskoj, danas kada je javni prostor kontaminiran militarizacijskom retorikom i govorom mržnje, a nasuprot tome nema odgovarajućeg odgovora državnih i pravosudnih institucija, založimo se da obrazovanje djece bude područje od našeg najvećeg interesa, onoga koji će jamčiti kvalitetnu budućnost mladih generacija koja će znati živjeti u miru.